xz

آمریکا در سال گذشته نزدیک به سه میلیارد دلار روی تقویت گنبد آهنین سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش مشرق، خبرنگار مستقل آمریکایی، ایتان لِوینز، با ضمیمه‌ی فیلمی از شکست یک سامانه‌ی پدافندی رژیم صهیونی در برابر راکت‌های حزب‌الله نوشت:

" این واحد پدافندی گنبد آهنین، 100 میلیون دلار هزینه داشته است. آمریکا 2.9 میلیارد دلار روی گنبد آهنین سرمایه‌گذاری کرده است. اینجا شکست آن را در برابر راکت‌های حزب‌الله که از پشت کامیون شلیک می شوند، شاهد هستیم."

شکست پرهزینه‌ی گنبدآهنین مقابل راکت‌های حزب‌الله+ فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • امین IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۸
    1 0
    خدایا به رزمندگانت پیروزی عطا فرما
  • م IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۴/۱۲/۲۸
    1 0
    صهیون زیر مسجد الاقصی قایم شده اینتراشغالم همون زیره همه چیشون اونجاس با سنگرشکن بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس